Klantcommunicatie

Op welke manier communiceer je met je klanten? Maakt je kantoor gebruik van een CRM pakket? Heeft je kantoor een online klantenportaal? Beschikt je kantoor over een eigen kantoor app? Kunnen klanten hun documenten online inzien, digitaal goedkeuren en ondertekenen? Biedt je kantoor online kennisbanken, belasting feeds en actuele nieuwsberichten? Kunnen je klanten gebruik maken van online tools zoals bijvoorbeeld een bijtellingscalculator?

Door de inzet van het Accountify platform beschikt je kantoor over bovengenoemde functionaliteiten en wordt je kantoor relevanter, efficiënter en rendabeler.

Wij staan voor je klaar. Onze coaches helpen je zo snel
mogelijk toekomstbestendig te worden.

Accountify maakt gebruik van cookies

Accountify hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy.  Als je onze webiste bezoekt plaatsen we een cookie om de website nog beter te optimaliseren. Onderstaand kun je aangeven welke type gegevens we van jou mogen gebruiken. Click op vergeet me om alle gegevens te wissen.

Privacy statement bekijken | Sluiten
Instellingen