Self service

Neem je een nieuwe werknemer in dienst of verlaat een bestaande medewerker jouw organisatie? En bel je hiervoor jouw ICT’er om e.e.a. voor je te regelen? Bij Accountify heb je de beschikking over een Self-Service tool waarmee je zelf medewerkers toevoegt of verwijderd. Daarnaast kunt je zelf de toegangsrechten per medewerker instellen. Dit is ontzettend handig omdat je hiermee precies de juiste applicaties per medewerker beschikbaar kunt stellen. M.a.w. een medewerker van de administratie zal geen applicaties zien waarmee hij of zij nooit werkt of mag werken.

Met Accountify kun je met één druk op de knop zien welke medewerkers toegang hebben tot welke applicaties. Je kunt hier, op ieder willekeurig moment, een overzichtelijk en duidelijk overzicht van zien.

Wij staan voor je klaar. Onze coaches helpen je zo snel
mogelijk toekomstbestendig te worden.

Accountify maakt gebruik van cookies

Accountify hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy.  Als je onze webiste bezoekt plaatsen we een cookie om de website nog beter te optimaliseren. Onderstaand kun je aangeven welke type gegevens we van jou mogen gebruiken. Click op vergeet me om alle gegevens te wissen.

Privacy statement bekijken | Sluiten
Instellingen